Thursday, April 16, 2009

mulle meeldib toost raakida

13.aprill
Olid puhad, suured puhad. Ka meil tehti uks paev vabaks. Saime ohtul linna. Kaisin poistega
kalal. Kala muidugi ei saanud (amatoorid), aga sai nalja ja veini ja kahel korral perseli lennatud.
Hiljem soitsime terve eestlaste siinse kommuuniga Maree poole. Uhes toas 15 eestlast ja 5 aussiet. Vahel ei saagi aru, kas olen Austraalias voi mitte, aga ookei:)
Tana on terve paev vihma lahistanud. Kui toole laksime, sadas, tegime tood, sadas, lopetasime too, sadas. Keebid olid seljas, aga kuivaks kull keegi meist ei jaanud. Lopuks hakkas selline torm, et oioi. Minu ja Tuuli toas hakkas katus isegi lekkima. Homme on vaba,farmer ei saa oma ambreidki pollult ara korjata, masin jaab mutta kinni.

16.aprill
Vahelduva eduga oleme tool kainud. Hooaeg on koikjal slow. Mina ja Riin (koige kovemad zucchinide pickijad.heh) saame laupaevast uute farmi. Maree hirmutas mu taitsa ara, utles, et
tootajad lausa nutavad sel pollul, sest nii kurnav on lihtsalt. Korjavad umbes 70+ ambrit paevas
(meie saime oma pollul heal juhul 30+). Ma nuud ei teagi, kas nuud muretseda voi mitte.
Uuu ja tolle paeva eest, kus sadas 400ml vihma maha ja me olime tool,farmer tanas meid
selle eest ja andis igauhele boonust 20 doltsi. Nunnu ju, sajaks siis iga paev!
Paar peava tagasi kaisime mina, Alis ja Riin makadaamiapahklite raksus. Kuus kilo pahkleid
saime. Leidsime lahedusest uhe arbuusifarmi ka, ja tean, et uhes kohas kasvavad avokaadod.
Mulle taitsa meeldib, kui soogi eest maksma ei pea.
Homme laheme Bargara randa, pole ammu end paikesel praadida lasknud. Homme peaks pidu
ka olema. Maree oleks onnelik, tal bong juba laual kulalisi ootamas.

No comments: