Thursday, February 12, 2009

farmi!

Peale poolteist kuud Melbourneis olemist on aeg oma oma kompsud taas kokku pakkida. Esmaspaeval laheme Sheppartoni, farmi. Kindlalt pole tookohta saanud, aga oeldi, et kui kohale tulete, siis on suur voimalus, et saate. Meie backpackersist saime tasuta telgi. Loodetavasti on veekindel ja koik noorid/lukud olemas ja tookorras. Mida me tapselt korjame hakkame ei tea. Arvatavasti ploome voi viinamarju. Lopuks saab siis selle farmielu ara proovida. Proovin ette kujutada kui raske on kell 4 hommikul tousta, et end paev otsa paikese all praadida lasta. Akki pole siis nii hull..
Tana oli viimane toopaev Melbourneis. Sain oma nadalapalga katte ja tahtsin bossile oelda, et ma enam ei tule. Akram (boss) suutis mu umber veenda, et raske on farmis ja et see on orjatoo. Hiljem helistasin, et ei ma siiski ei tule. Eks ta suht vihane oli, ei karjunud, aga nomedalt raakis. Vahemalt ma utlesin (okei ainult 2 paeva ette kull) mitte ei teinud lihtsalt ei ilmu kohale asja (nagu Alf:). Ohwell, see oli oppetund anyway, et vist on targem oma raha katte saada ja punuma pista. Backpackersi elu. Tuleb harjuda. Akram sai siiski ju mu esimese nadala palga ja tana tegin talle 4 tundi tasuta tood..Olgu onnelik.
Eile kaisin Melbourne Aquariumis. Lahe oli, sain odavama pileti, naitasin oma kortsus ilma pildita opilaspiletit. Mojus. Nagin haisid, raikalasid, avastasin oma jellyfish fetishi..Kui koju lahen, votan uhe koduloomaks. Paris kift! Sukelduma laheme nuud kindlasti, naiteks peale farmi, kui me rikkad oleme.khm
Hetkel istume Tuuliga Macis, siin on wifi ja tasuta! (Lopuks miski tasuta!). Tana teeme arvatavasti uhe monusa tsilli, sest keegi ei pea homme toole minema. Homme voiks Victoria Marketile minna uudistama. Ipodi tahan ka osta, keegi lasi mu mp3e meie toast rotti.
Tuuli kusis, et kuidas ma meie igavat elu saan nii kirjeldada, et tundub taitsa huvitav. Kuule Tuuli, kui meil ei ole siin huvitav, siis kus veel?

No comments: